Pagina's

vrijdag 9 maart 2018

"Na de Storm "




"Na de storm"





De natuur is altijd een geweldige inspiratiebron!
Na een middagje kaarten maken met stempels en rollers hield ik één vel over waarin ik bomen zag.
Dit idee heb ik uitgewerkt op stof in de maat 40X60 cm.  Maar toen ik het ontwerp (na een tip van anderen) omdraaide, zag ik boomstammen. Dit was een nieuwe uitdaging!







En de natuur buiten stimuleerde me enorm. Door de heftige storm waren er zoveel bomen omgewaaid, zodat er veel werkers in het bos bezig waren bomen weg te halen van de wandelpaden en uit het bos en er overal rijtjes boomstammen kwamen te liggen.




5 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Een echt 'Jans " Bos. De doorgezaagde stammen van bomen hebben ook prachtige lijnen. Blijft altijd boeiend om naar te kijken.

Marja. zei

wat is dit geweldig geworden! , ook mooie ,,natuurlijke tinten,, gebruikt.
weer een quiltje om in een lijstje te doen.

Hannie de Beer zei

Inderdaad een echte "Jans", zoals altijd heb je er weer iets speciaals van gemaakt! eer een heel andere en bijzondere bewerking van Bomen ( stammen)

Unknown zei

super leuk gedaan! mooi werk

Quiltgroep Tinte zei

Weer een heel andere uitwerking van de opdracht. Heel bijzonder.