Pagina's

woensdag 3 januari 2018

Nostalgie



Het heeft even geduurd, maar ik heb besloten dit quiltje te plaatsen.
Nostalgie deed mij erg denken aan de tand des tijds ( een thema van een tijd geleden) Daar heb ik eigenlijk al mijn nostalgische gedachten in verwerkt. Ik had alleen nog wat kanten kleedjes en poezieplaatjes van mijn moeder over van dat project en heb die dus maar verwerkt. Een ondergrondlap gemaakt van wat ouderwetse stofjes en de kleedjes en plaatjes erop gezet. Ben er niet helemaal tevreden over,maar mijn handen willen momenteel niet erg dus ik ben al blij dat het nog iets geworden is.

4 opmerkingen:

Marja. zei

leuk.

Hannie de Beer zei

Inderdaad nostalgie , met de oude kant en stof, toch een mooie indruk. Soms kan het door omstandigheden niet anders...

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Heel nostalgisch: oud kant met herinneringen.

Unknown zei

het doet me zeker aan vroeger denken, de mooie kantjes van mijn oma maar ook krijg ik hier meteen het gevoel van "poeziealbum" met al die mooie bloemplaatjes, ook een nostalgische herinnering aan vroeger! goed dat je ondanks je omstandigheden toch een bijdrage hebt kunnen doen aan dit thema