Pagina's

zaterdag 2 september 2017

Groe(n)ten uit de moestuin

Mijn groeten komen uit de moestuin.
Wij hebben nog niet zo lang een moestuin en dit jaar is de oogst zo groot dat we iedere dag in de moestuin te vinden zijn. 
Het oogsten is iedere dag een klein feestje,
We hebben ook knoflook geoogst en die is zo bijzonder en heb ik wat verder gekeken naar andere soorten knoflook en die zijn er heel veel.
Daar heb ik mijn inspiratie vandaan gehaald.
Ik heb gewerkt met handgeverfde stoffen en organza over de knoflook gestikt en weer wat weggebrand.

5 opmerkingen:

Aart zei

Ja, daar kan je best druk mee zijn! Mooi werk!

Hannie de Beer zei

Gezellig een groentetuin Ik weet nog van vroeger dat je het er flink druk mee hebt!
Leuk de soorten knoflook zag ik laatst ook op TV . Een mooie verwerking!

Marja. zei

heel apart!

Unknown zei

haha wat een briljante woordspeling en twist aan het thema Groeten! Mooi werk

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Leuk je titel. Heel toepasselijk als je veel te vinden bent in je moestuin. Met deze natte zomer zal het goed groeien. De knoflook heeft een mooie vorm en past goed bij de door jou geverfde lappen. Het buitenvel van een knoflook heeft ook een mooi lijnen patroon dat gequilt kan worden.