Pagina's

dinsdag 22 augustus 2017

,,Groeten uit,,

van zelf geverfde stofjes

.


                                                    manlief heeft fijn geholpen met de sjablonen.
de Dom van Utrecht (opdruk van een oud t shirt.

de details

niet dat ik met vakantie daar ben geweest, maar ik ben er gewoon graag.
de Dom, de oude gracht met de heren huizen
 ouderwetse lantaarnpalen langs de grachten.
zoveel te zien in Utrecht, haast niet om op te noemen.
hoewel....... in de Botanische tuinen ben ik ook graag.
ik zeg het nogmaals; Utreg mijn statsie.


6 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Utrecht met de Dom als middelpunt. Een vrolijke en drukke stad en zo is je quilt. Vrolijk en veel op te zien in vormen en kleuren. Ik kom er ook graag.Deed mijn lerarenopleiding net buiten de stad maar stapte vaak wat haltes erder uit de bus om een stukje oude stad te lopen naar het station. Zo n oude stad heeft iets speciaals.

Unknown zei

Utreg ;-) mooie stad met de Dom als symbool die van verre te zien is! leuk die grachtenhuisjes en ook de vrolijke verwerking! Ik volg je graag en al die lapjes die je zelf maakt , goed om te zien dat ze ook hierin een mooie rol spelen! een vrolijke vertaling van het thema Groeten uit!

Hannie de Beer zei

Een mooie verwerking van het thema. Leuk om Utrecht de oude Domstad als uitgangspunt te nemen. Je hebt er met de T-shirt foto, zelfgeverfde lapjes en die prachtige bloemenrand ( die ik al eerder op je blog bewonderde ) een gezellig quiltje van gemaakt !

Aart zei

Vele jaren hier rondgezworven, kom er nog weleens, maar veel te weinig! Mooie vertaling van jouw statsie!

Swapna madhuri zei

www.holland-barge-tours.com
Holland Boat Tours


Wijmpje.blogspot.com zei

Het geheel ziet er heel gezellig en fleurig uit, net zoals Utercht kan zijn.
Ook leuk de bekende geverfde bloemen er op.