Pagina's

dinsdag 12 november 2013

8.000.000.000 MENSEN

Voor het thema 'MENSEN' moest ik denken aan de grote hoeveelheid mensen met wie we op deze aardbol rondlopen, bijna 800.000.000 !!
Het benauwd me soms wel eens hoe druk het kan zijn.
En dan vraag ik me af...hoe herkenbaar  zijn we dan nog tussen al die andere ???
Vandaar deze uitvoering van het thema.
Allemaal mens figuren over elkaar heen in verschillende lagen.
Daardoor zijn niet alle details meer te herkennen, maar zie je nog wel dat het mensen zijn.
8.000.000.000  mensen

detail

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een leuke invulling van het thema! Jammer dat we het in het echt konden zien!

mia zei

Gelukkig zijn wij wel herkenbaar voor familie en vrienden. Ook onze volgers herkennen ons. Je uitleg van je werkwijze en motivatie is duidelijk.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

De quilt is nu bij mij onderweg van "t Vinkhuys tentoonstelling naar jou huis en ik heb de quilt van dichtbij bewonderd. Al die mensen transparant over elkaar komt heel druk maar toch ook als een geheel over.

Ellen zei

Goed weergegeven ,zoveel MENSEN .

Jans Koster Emmens zei

Prachtig weergegeven, al die mensen... Door al die laagjes een bijzonder effect.